Kövecses Krisztina

Kövecses Krisztina

Kezdetben csak saját célra használtam a sportot, egészség megőrzés céljából úsztam, röplabdáztam, fitneszteremben csoportos órákra jártam, hobbi szinten. Mindig érdekeltek az új dolgok a sportban, rehabilitáció területén, így ismerkedtem meg az elektro fitnesszel és azóta is szerelmese lettem. Amikor először kipróbáltam az izomstimulációs gépet, akkor döntöttem el, hogy én ezzel szeretnék foglalkozni és segíteni az embereknek a céljuk elérésében. Szemléletmódom magam felé és a vendégek irányában is preventív jellegű, így végzettségeim és érdeklődési köröm a sportban is ezt tükrözi.

„Az erőfeszítés csak akkor nyeri el méltó jutalmát, ha ez ember semmiképp sem adja fel.” -Napoleon Hill

 

Tanulmányok, továbbképzések:

TRX Trainer - R-med Akadémia

Rehabilitációs Tréner - Fitness Akadémia

Korrektív Tréner - Fitness Akadémia   

Funkcionális Tréner - Fitness Akadémia

Fitness Instruktor- Start Oktatóközpont    

Body Ball edző - Cseresnyés Beáta Master trainer BEACTIVE

EMS – Elektro Fitnesz oktató - Fit-Pro Kft


ÓRÁIM:

 

Stretching

Erősségi szint: alacsony intenzitás

Szükséges eszköz igény: gumikötél vagy törölköző

A stretching a rövidülésre hajlamos tónusos izmok nyújtását, az izomegyensúly elérését célozza. Az óra egy dinamikus bemelegítéssel kezdődik, majd az izmokat nyújtjuk. Az óra nem csak különböző technikájú nyújtó gyakorlatokból áll, hanem erősítő blokkokból is. Nyújtàssal csökkenteni tudjuk az edzések utáni izomlázat, gyorsíthatja a regenerációt, illetve a mozgástartomàny növelésében is szerepet játszik.

 

Cardio Intervall

Erősségi szint: közepes intenzitás

Szükséges eszköz igény: nem igényel eszközt


Az intervall edzés során a bemelegítést követően terheléses és pihenő szakaszok váltják egymást. Az órához nincs szükség eszközre, saját testsúllyal dolgozunk. 

Annyira felpörgeti az anyagcserét, hogy a hatása még órákkal később is tarthat. Ez a típusú edzés a leghatékonyabb aerob edzésforma a zsírégetésre. Az intervall edzés fejleszti az állóképességet, csökkenti a testzsír százalékot és növeli az erő-állóképességet is.

 

E-mail cím

Következő időpontok

Galéria

Kövecses Krisztina